در ابتدای این جلسه معاون سیاسی و انتظامی فرماندار بر اساس مصوبات جلسه قبل به تشریح بندهای دیگری از قانون انتخابات و تغییرات صورت گرفته پرداخت و در ادامه و پس از بررسی مجدد شعب اخذ رای و شعباتی که لازم است بر اساس افزایش جمعیت شهرستان اضافه شود، پیرامون چگونگی رفع نقص و تامین مایحتاج شعب، تبادل نظر صورت گرفت و برخی اخبار انتخاباتی نیز برای اطلاع حاضران بیان شد.
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار در ادامه با بیان اینکه احکام روسای کمیته ها در شرف صادر شدن است، افزود: هر کمیته باید جلسات خود را بر اساس شرح وظایف برگزار کند و پیش بینی های لازم را انجام دهد تا با اعلام شروع رسمی انتخابات، اقدامات را بر اساس برنامه زمانبندی به پیش ببرد.
بخشداران بومهن و جاجرود نیز با تشریح مشکلات شعب اخذ رای در دوره پیشین، از رفع نقص در آنتن دهی تلفن همراه و راه های ارتباطی در روستاها خبر دادند و ارتقای سطح ارتباط رادیویی و بی سیم میان بخشداری ها و فرمانداری را ضروری دانستند.
پس از بیان پیشنهادات و نظرات مسئولان واحدهای فرمانداری و ارائه گزارشی از امکانات و نیازمندی های موجود مقرر شد؛ مسئول واحد فن آوری اطلاعات فرمانداری با همکاری کارشناسان عمرانی و اداری مالی از محل های پیشنهادی به عنوان شعب اخذ رای بازدید کرده و با تکمیل چک لیستی، مشکلات موجود را شناسایی و برای رفع اعلام کنند.
به کارگیری نیروهای هر کمیته پس از تایید معاونت سیاسی و حراست فرمانداری، صدور احکام این افراد توسط معاون سیاسی، جمع بندی لیست معتمدان شهرستان برای تشکیل هیات اجرایی بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات، هماهنگی با شرکت عمران شهر پردیس به منظور برآورد واحدهای مسکن مهر که تا زمان انتخابات واگذار خواهد شد و برگزاری جلسات به صورت دو هفته یکبار تا اعلام شروع رسمی انتخابات از مصوبات این جلسه بود.