– حذف مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه
– حذف عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به شهرداری
– حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری دیدگاه
– امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسیهای متنوع کاربران دبیرخانه
– ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامههای دریافتی
– امکان ورود به سیستم از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامههای ارسالی برای ارباب رجوع
سرپرست شهرداری ملارد همچنین با تاکید بر لزوم ارائه خدمات بهتر در حوزه مدیریت شهری به شهروندان تاکید کرد شهرداری سعی دارد زیرساخت های مناسب تری را در حوزه خدمات الکترونیک برای شهروندان فراهم آورد.
لازم به ذکر است شهروندان گرامی با مراجعه به وب سایت شهرداری ملارد به نشانی http://malard.ir میتوانند از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری ملارد بهرمند شوند