مجید صفری در حاشیه بازدید اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از کشتارگاه مرغ نمونه پارس اظهار کرد: در راستای بحث رونق تولید، امروز با حضور در کشتارگاه مرغ نمونه پارس به بررسی مشکلات آن پرداختیم.

وی افزود: عمده مشکلات این کشتارگاه مربوط به اخذ تسهیلات بانکی است و در این راستا تأکید کردیم که در اولین فرصت، پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین مقرر شد که این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های مورد افتتاح در دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری باشد.

صفری خاطرنشان کرد: برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیز در اولویت کار ما قرار دارد؛ شهرستان دماوند در بحث برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز رتبه نخست را دارد و این امر جزو سیاست‌های کاری ماست، اما با توجه به موقعیت این شهرستان باید اهمیت بیشتری به این موضوع بدهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ارائه خدمات زیرساختی به ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز شهرستان دماوند ممنوع است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال جاری تعدادی از پروژ‌ه‌های نیمه کاره‌ را به بهره‌برداری برسانیم و کمک کنیم تا مشکلات آنها برطرف شود.

صفری اضافه کرد: با توجه به بحث انتخابات پیش‌ رو، سعی ما بر این است که در کنار انجام امور مربوط به انتخابات، از سایر امور از جمله بحث رونق تولید غافل نشویم و این موضوع جزو برنامه‌های مهم ما در سال جاری است.

انتهای پیام/