به گزارش دقت نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد،علی مرشدی با اعلام این خبر افزود:علاوه بر تماس تلفنی شهروندان با ۱۳۷ برای ثبت مشکلات شهری می توانند در پرتال شهرداری از طریق سامانه ۱۳۷ درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
وی با اشاره به اینکه همراه با این سامانه اپلیکیشن تحت اندروید نیز راه اندازی شده است اظهار داشت:شهروندان می توانند برای ثبت مشکلاتی از قبیل سد معبر،ساخت و ساز،عمران،آسیب های اجتماعی،جمع آوری زباله،آسفالت و روساز معابر و… با تعیین نقشه محل درخواست مشکل خود را ثبت و پیگیری کنند
مرشدی در ادامه افزود:مشکلات شهروندان از طریق این اپلیکیشن بطور مستقیم به مدیر مربوطه ارسال و مورد پیگیری قرار می گیرد.
شهروندان عزیز ملاردی می توانند از طریق کافه بازار نرم افزار اندروید «چشم شهروند ملارد»را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنند تا در صورت بروز مشکلات شهری به راحتی موضوع را به مدیران شهری انتقال دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد:این نرم افزار بصورت نسخه اولیه است که در راستای رضایت مندی شهروندان به مرور زمان ارتقاء خواهد یافت و امید است شهر ملارد در مسیر شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک قرار گیرد.